Ai intrebari pentru noi?

Întrebări frecvente

Vrei să ne adresezi o întrebare legată de ESX - Abonamente Săli?  
  
Am detaliat mai jos răspunsuri la câteva posibile întrebări. 
Dacă nelămurirea ta nu își are răspunsul mai jos, te rugăm să utilizezi formularul de contact pentru a ne aduce la cunoștință cu ce îți putem fi de folos. 
  

  

Când începe abonamentul ESX ?

După achiziționarea abonamentului ESX, acesta se va activa automat.

Cum pot să intru la o sală?

1. Cumperi abonamentul online de aici, apoi descarci aplicația;

2. Când ajungi la o sală, deschizi aplicația de pe telefon și scanezi codul QR - îl găsești la recepțiile sălilor;

3. Totul se validează automat, și îți va apărea un mesaj de confirmare;

4. Sala îți aparține :)

Cum pot să plătesc pentru abonamentul meu?

Plata se face online printr-o simplă introducere a detaliilor de pe card. Nici noi, nici procesatorul de plăți nu avem acces la informațiile tale, deoarece acestea sunt criptate înainte să fie trimise. 

Ce este reînnoirea automată?

Datorită reînnoirii automate, clienții noștri nu trebuie să își facă griji legat de plăți manuale în fiecare luna. Sistemul nostru rezolvă automat această problemă că să ai cu o grijă mai puțin. Poți oricând să anulezi sau să reactivezi abonamentul, cu un singur click din contul tău. Dacă se întâmplă să uiți să-ti anulezi contul și se reînnoiește accidental, te rugăm să ne scrii și îți vom returna integral banii, conform garanției oferite.

Pot să anulez abonamentul oricând vreau?

Da, poți să anulezi abonamentul când vrei și nu vei fi facturat la următorul termen.

Ce fac dacă nu am aplicația ESX - Abonamente Săli?

Ai nevoie neapărat de aplicație, așa că, după cumpărare trebuie să o descarci pe telefonul tău iPhone sau Android. 

Pot să îmi anulez plata?

Da. Dă-ne un mesaj în primele 10 zile de la achiziție și primești banii înapoi integral, dacă nu ai folosit abonamentul, conform garanției oferite.

Cum pot să îmi schimb abonamentul?

Îți poți schimba oricând abonamentul din contul tău de pe site, secțiunea "Abonamentul meu", fără să pierzi beneficiile abonamentului deja achiziționat.

Pot să intru de mai multe ori într-o zi la aceeași sală?

Nu. Oricare ar fi tipul de abonament pe care l-ai achiziționat, poți efectua un singur check-in pe zi, indiferent că e acceași sala sau oricare alta din sistem. 

Cum pot să îmi actualizez informațiile de plată?

Deși acum nu ai posibilitatea să faci acest lucru din setările contului tău, lucrăm la dezvoltarea unei astfel de funcționalități. Dacă ai nevoie să îți modifici datele de plată sau alte operațiuni cu informațiile tale de plată, contactează-ne la [email protected] și te ajutăm cu drag!

Ce se întâmplă când îmi schimb abonamentul?

Dacă alegi să îți modifici abonamentul în altul, ți se va retrage automat contravaloarea acestuia de pe cardul tău și va intra în vigoare când vei termină beneficiile abonamentului actual. Practic, nu pierzi nimic din abonamentul anterior achitat.

Poate un prieten să intre la sală în baza contului meu?

Nu. Toate tipurile de abonamente sunt nominale și nu sunt transmisibile de la o persoană la alta.

Pot să primesc factură pentru plata abonamentului?

Sigur că da. Pentru o factură mai detaliată, după plasarea comenzii te rugăm să ne contactezi pe [email protected].

Cum pot să îmi anulez abonamentul?

Te loghezi pe site, mergi la Setări cont > Abonamentul tău > Anulare abonament. Acesta se va anula automat.

Trebuie să arăt buletinul la intrare?

Nu :) Pentru a avea acces, trebuie doar să arăți validarea codului pe telefon. Personalul de la recepția sălilor au acces la un cont de partener, unde pot verifica și valida intrarea.

Trebuie să plătesc ceva când anulez abonamentul?

Nu exista nicio taxă la anularea abonamentului. 

Cum funcționează scannerul QR?

Loghează-te în aplicația noastră ESX - Abonamente Săli unde vei găsi butonul "Scan QR" . Încadrează în chenarul de pe telefon codul de la recepția sălii, și arată mesajul personalului de la intrare. Aceștia pot valida intrarea ta și din contul lor de partener.

Pot să folosesc luna viitoare intrările din această lună?

Nu. Indiferent de tipul de abonament pe care îl achiziționezi, intrările nu se reportează de la o lună la alta. Ai la dispoziție 30 de zile să le utilizezi, de la activarea abonamentului. 

Cum fac rezervare la activitățile de grup cu număr limitat de locuri?

În pagina cu informații despre sala respectivă vei găsi o modalitate de contact. Ia legătură cu sala și informează-i despre intenția ta. Nu uită să îi informezi și dacă te răzgândești. 

Pot participa la mai multe activități decât am disponibile pe abonament?

Nu poți participă la mai multe activități decât ai disponibile. Abonamentul Basic permite 8 intrări, opțiunea Hold 1 intrare, iar abonamentele VIP și GOLD permit 30 de intrări, timp de 30 de zile.

Cum pot să contactez serviciul pentru clienți?

Pentru orice întrebări sau informații suplimentare poți contacta serviciul pentru clienți, prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail [email protected].

Oferiți opțiuni pentru companii?

Sigur că da. Tot ce trebuie să faci este să accesezi Secțiunea "Companii în formă" și să completezi formularul aferent. În cel mai scurt timp posibil, un consultant ESX - Abonamente Săli te va contacta și îți va trimite oferta potrivită pentru compania ta.