După înregistrarea metodei de plată pentru abonamentul ESX, cele două intrări gratuite sunt activate imediat și sunt valabile până la epuizarea lor, timp de șapte zile.
După achiziționarea abonamentului ESX, acesta se va activa automat.
Datorită reînnoirii automate, clienții noștri nu trebuie să își facă griji în legătură cu plățile manuale lunare. Sistemul nostru rezolvă automat această problemă pentru a avea o grijă în minus. Poți oricând să anulezi sau să reactivezi abonamentul, cu un singur click din contul tău. Dacă se întâmplă să uiți să-ți anulezi abonamentul și se reînnoiește accidental, te rugăm să ne scrii și îți vom returna integral banii, conform garanției oferite.
Da, poți să anulezi abonamentul când vrei și nu vei fi facturat la următorul termen de plată.
Îți poți schimba oricând abonamentul din contul tău de pe site, secțiunea "Modifică abonamentul", fără să pierzi beneficiile abonamentului deja achiziționat.
Dacă alegi să-ți modifici abonamentul în altul, ți se va retrage automat contravaloarea acestuia de pe cardul tău și va intra în vigoare când vei termina beneficiile abonamentului actual. Practic, nu pierzi nimic din abonamentul anterior achitat.
Sigur că da. Pentru o factură mai detaliată, după plasarea comenzii te rugăm să ne contactezi pe hello@esx.ro.
Sigur că da. Tot ce trebuie să faci este să accesezi Secțiunea "Beneficii salariale" și să completezi formularul aferent. În cel mai scurt timp posibil, un consultant ESX - Abonamente Săli te va contacta și îți va trimite oferta potrivită pentru compania ta.
1. Cumperi abonamentul online de pe esx.ro sau aplicația ESX - Abonamente Săli, apoi descarci aplicația; 2. Când ajungi la o sală, deschizi aplicația de pe telefon și scanezi codul QR - îl găsești la recepțiile sălilor; 3. Totul se validează automat, îți va apărea un mesaj de confirmare; 4. Sala îți aparține :)
Nu. Oricare ar fi tipul de abonament pe care l-ai achiziționat, poți efectua un singur check-in pe zi, indiferent că e acceași sala sau oricare alta din sistem.
Ai nevoie neapărat de aplicație, așa că, după cumpărare trebuie să o descarci pe telefonul tău iPhone sau Android.
Plata se face online printr-o simplă introducere a detaliilor de pe card. Nici noi, nici procesatorul de plăți nu avem acces la informațiile tale, deoarece acestea sunt criptate înainte să fie trimise.
Da. Dă-ne un mesaj în primele 10 de zile de la achiziție și primești banii înapoi integral, dacă nu ai folosit abonamentul, conform garanției oferite.
Nimic mai simplu! Din contul tău de pe site sau din aplicație accesezi secțiunea „Metodă de plată”. Aici poți modifica sau schimba orice detaliu cu privire la informațiile de plată sau de facturare. Daca nu te descurci, trimite-ne un e-mail la hello@esx.ro și te ajutam cu drag.
Loghează-te în aplicația noastră ESX - Abonamente Săli unde vei găsi butonul „Scan QR” . Încadrează în chenarul de pe telefon codul de la recepția sălii și arată mesajul personalului de la intrare. Aceștia pot valida intrarea ta și din contul lor de partener.
Pentru orice întrebări sau informații suplimentare poți contacta serviciul pentru clienți, prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail hello@esx.ro.
Acest site foloseşte cookieuri. Modifică Setările.
ESX Intel World SRL ● RO 38151434
Acest site foloseşte cookieuri. Modifică Setările.
ESX Intel World SRL ● RO 38151434