După achiziționarea abonamentului ESX, acesta se va activa automat.
1. Cumperi abonamentul;
2. Când ajungi la o sală, deschizi aplicația de pe telefon și scanezi codul QR - îl găsești la recepțiile sălilor;
3. Totul se validează automat, îți va apărea un mesaj de confirmare;
4. Sala îți aparține :)
Plata se face online printr-o simplă introducere a detaliilor de pe card. Nici noi, nici procesatorul de plăți nu avem acces la informațiile tale, deoarece acestea sunt criptate înainte să fie trimise.
Datorită reînnoirii automate, clienții noștri nu trebuie să își facă griji legat de plăți manuale în fiecare luna. Sistemul nostru rezolvă automat această problemă că să ai cu o grijă mai puțin. Poți oricând să anulezi sau să reactivezi abonamentul, cu un singur click din contul tău. Dacă se întâmplă să uiți să-ti anulezi contul și se reînnoiește accidental, te rugăm să ne scrii și îți vom returna integral banii, conform garanției oferite.
Da, poți să anulezi abonamentul când vrei și nu vei fi facturat la următorul termen.
Ai nevoie neapărat de aplicație, așa că, după cumpărare trebuie să o descarci pe telefonul tău iPhone sau Android.
Da. Dă-ne un mesaj în primele 10 zile de la achiziție și primești banii înapoi integral, dacă nu ai folosit abonamentul, conform garanției oferite.
Îți poți schimba oricând abonamentul din contul tău, secțiunea „Abonamentul meu" - „Modifică abonament”, fără să pierzi beneficiile abonamentului deja achiziționat.
Nu. Oricare ar fi tipul de abonament pe care l-ai achiziționat, poți efectua un singur check-in pe zi, indiferent că e acceași sala sau oricare alta din sistem.
Dacă ai nevoie să îți modifici datele de plată nu trebuie decât să urmezi acești pași: Vezi sălile > Profil > Abonamentul tău > Date de facturare > Adaugă alt card.
Dacă alegi să îți modifici abonamentul în altul, ți se va retrage automat contravaloarea acestuia de pe cardul tău și va intra în vigoare când vei termină beneficiile abonamentului actual. Practic, nu pierzi nimic din abonamentul anterior achitat.
Nu. Toate tipurile de abonamente sunt nominale și nu sunt transmisibile de la o persoană la alta.
Sigur că da. Pentru o factură mai detaliată, după plasarea comenzii te rugăm să ne contactezi pe [email protected].
Poți anula abonamentul urmând acești pași: Vezi salile > Profil > Abonamentul tau > Modifica abonament > Anulare/Pauza > Anulez acum abonamentul > Anulez acum. Acesta se va anula automat.
Nu :) Pentru a avea acces, trebuie doar să arăți validarea codului pe telefon. Personalul de la recepția sălilor au acces la un cont de partener, unde pot verifica și valida intrarea.
Nu exista nicio taxă la anularea abonamentului.
Loghează-te în aplicația noastră ESX - Abonamente Săli unde vei găsi butonul "Scan QR" . Încadrează în chenarul de pe telefon codul de la recepția sălii, și arată mesajul personalului de la intrare. Aceștia pot valida intrarea ta și din contul lor de partener.
Nu. Indiferent de tipul de abonament pe care îl achiziționezi, intrările nu se reportează de la o lună la alta. Ai la dispoziție 30 de zile să le utilizezi, de la activarea abonamentului.
În pagina cu informații despre sala respectivă vei găsi o modalitate de contact. Ia legătură cu sala și informează-i despre intenția ta. Nu uită să îi informezi și dacă te răzgândești.
Nu poți participă la mai multe activități decât ai disponibile. Abonamentul Basic permite 8 intrări, opțiunea Hold 1 intrare, iar abonamentele VIP și GOLD permit 30 de intrări, timp de 30 de zile.
Pentru orice întrebări sau informații suplimentare poți contacta serviciul pentru clienți, prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail [email protected].
Sigur că da. Tot ce trebuie să faci este să accesezi Secțiunea "Companii în formă" și să completezi formularul aferent. În cel mai scurt timp posibil, un consultant ESX - Abonamente Săli te va contacta și îți va trimite oferta potrivită pentru compania ta.