Ai intrebari pentru noi?

Intrebari frecvente

Vrei să ne adresezi o întrebare legată de ESX - Abonamente Săli?  
  
Am detaliat mai jos răspunsuri la câteva posibile întrebări. 
Dacă nelămurirea ta nu își are răspunsul mai jos, te rugăm să utilizezi formularul din stânga pentru a ne aduce la cunoștință cu ce îți putem fi de folos. 
  

  

Când începe abonamentul ESX Abonamente Sali?

Dupa ce achizitionezi abonamentul, cele 30 de zile incluse încep de cand vei intra prima data la sală. Daca nu vei intra la nici o sala timp de o luna de cand l-ai achizitionat, acesta se va activa automat.

Cum pot să întru într-o sală?

1. Descărcă aplicația 
2. Deschide aplicația când ajungi la sală 
3. Scanează codul QR, care il gasesti la receptia salilor
4. Intrarile se valideaza automat dupa scanare si iti va aparea un mesaj de confirmare

Cum pot să plătesc pentru abonamentul meu?

Plata se face online printr-o simplă introducere a detaliilor de pe card. Nici noi, nici procesatorul de plăți nu avem acces la informațiile tale, deoarece acestea sunt criptate, înainte să fie trimise. 

Ce este reinnoirea automata?

Datorita reinnoirii automate, clientii nostri nu trebuie sa isi faca griji legat de plati manuale in fiecare luna. Sistemul nostru rezolva automat aceasta problema ca sa ai cu o grija mai putin. Poti oricand sa anulezi sau sa reactivezi abonamentul, cu un singur click din contul tau. Daca se intampla sa uiti sa-ti anulezi contul si se reinnoieste accidental, te rugam sa ne scrii si iti vom returna integral banii, conform garantiei oferite.

Pot să anulez abonamentul oricând vreau?

Da, poți să anulezi abonamentul când vrei și nu vei fi facturat la următorul termen.

Ce fac dacă nu am aplicația ESX Abonamente Sali?

Ai nevoie neapărat de aplicație, așa că trebuie să o descarci pe telefonul tău iPhone sau Android. 

Pot să îmi anulez plata?

Da, și primești banii înapoi integral în primele 30 de zile de la achiziție, dacă nu ai folosit abonamentul.

Cum pot să îmi schimb abonamentul?

Îți poți schimba oricand abonamentul din contul tău de pe site, secțiunea "Abonamentul meu", fara sa pierzi beneficiile abonamentului deja achizitionat.

Pot să intru de mai multe ori într-o zi la aceeași sală?

Nu. Oricare ar fi tipul de abonament pe care l-ai achiziționat, poti efectua un singur check-in pe zi, indiferent ca e acceasi sala sau oricare alta din sistem. 

Cum pot să îmi actualizez informațiile de plată?

Nimic mai simplu! Din contul tău de pe site, accesezi secțiunea Setări Cont-Date Facturare și poți modifica sau schimba orice detaliu cu privire la informațiile de plată sau de facturare. 

Ce se întâmplă când îmi schimb abonamentul?

Daca alegi sa iti modifici abonamentul in altul, ti se va retrage automat contravaloarea acestuia de pe cardul tau si va intra în vigoare cand vei termina beneficiile abonamentului actual. Practic, sa pierzi nimic din abonamentul anterior achitat.

Poate un prieten să intre la sală în baza contului meu?

Nu. Toate tipurile de abonamente sunt nominale și nu sunt transmisibile de la o persoană la alta.

Pot să primesc factură pentru plata abonamentului?

Sigur că da. În momentul în care sistemul a procesat plata pentru tipul de abonament achiziționat, vei primi automat pe e-mail chitanta de plata cu toate detaliile aferente. Pentru o factura mai detaliata sau pentru persoana juridica, dupa plasarea comenzii te rugam sa ne contactezi pe [email protected]

Cum pot să îmi anulez abonamentul?

Te loghezi pe site, mergi la Setari cont > Abonamentul tau > Anulare abonament. Acesta se va anula automat.

Trebuie să arăt buletinul la intrare?

Nu :) Pentru a avea acces, trebuie doar să arăți validarea codului pe telefon. Personalul de la receptia salilor au acces la un cont de partener, unde pot verifica si valida intrarea.

Trebuie să plătesc ceva când anulez abonamentul?

Nu exista nicio taxă la anularea abonamentului. 

Cum funcționează scannerul QR?

Loghează-te în aplicația noastră ESX - Abonamente Sali unde vei gasi butonul "Scan QR" . Încadrează în chenarul de pe telefon codul de la recepția sălii, și arată mesajul personalului de la intrare. Acestia pot valida intrarea ta si din contul lor de partener.

Pot să folosesc luna viitoare intrările din această lună?

Nu. Indiferent de tipul de abonament pe care îl achiziționezi, intrările nu se reportează de la o lună la alta. Ai la dispoziție 30 de zile să le utilizezi, de la activarea abonamentului. 

Cum fac rezervare la activitățile de grup cu număr limitat de locuri?

În pagina cu informații despre sala respectivă vei găsi o modalitate de contact. Ia legătură cu sala și informează-i despre intenția ta. Nu uită să îi informezi și dacă te răzgândești. 

Pot participa la mai multe activități decât am disponibile pe abonament?

Nu poți participă la mai multe activități decât ai disponibile. Abonamentul Basic permite 5 intrări, iar abonamentele VIP și GOLD permit 30 de intrari, timp de 30 de zile.

Cum pot să contactez serviciul pentru clienți?

Pentru orice întrebări sau informații suplimentare poți contacta serviciul pentru clienți, prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail [email protected]

Oferiți opțiuni pentru companii?

Sigur că da. Tot ce trebuie să faci este să accesezi Secțiunea "Companii in forma" și să completezi formularul aferent. În cel mai scurt timp posibil, un consultant ESX - Abonamente Sali te va contacta si îți va trimite oferta potrivită pentru compania ta.